tirsdag den 18. december 2012

Rudolf and his companions...

Åh julen... De første julenegle i rækken er malet, og jeg glæder mig til at vise mine små rensdyr frem til alle! Der er mange der har lavet et lignende design, men jeg er nu godt tilfreds med disse! Åh jeg glæder mig til at bruge mit eget kamera igen! Denne gang måtte I nøjes med et webcam-billede, men en oplader til mit kamera er sat på ønskelisten, så jeg krydser fingre! 


Oh christmas... The first christmas nails are done, and I can't wait to show my little reindeers to everyone! This design has been many times before, because its the most obvious way to make them -I think, but I'm certainly satisfied with these. Oh I'm excited to use my own camera again! This time you must settle with a webcam-picture, but there is a new charger for the camera on this year's wish list, so I'll cross my fingers!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar