onsdag den 5. december 2012

Circuit Boards!

Yesterday I made a challenge by my boyfriend... He had seen a picture on 9gag, posted it on my wall, and here is the result! Before I started, I googled 'circuit board' and found some other inspiration which I think looks better and then I wouldn't copy her design  :) With the right colors and a thin brush it was a easy design, and I bet you can impress a couple of guys too ;) If the ends of the green lines are hard to paint with a brush,  I can recommend a dottinng-tool :)


Igår lavede jeg min udfordring, som jeg denne gang fik af min kæreste... han havde set et billede på 9gag, slog det op på min væg, og her er resultatet! Før jeg startede googlede jeg 'circuit board' (system bræt) og fandt noget andet inspiration som jeg synes ser bedre ud og så jeg ikke endte med at kopiere hendes design :) Med de rigtige farver og en tynd pensel var det et nemt design, og jeg er sikker på man kan imponere en del drenge også ;) Hvis enderne af de grønne bindinger er svære at lave med pensel, kan jeg anbefale et dotting-tool :)

2 kommentarer:

  1. Hej Agnes,

    Hvordan kan jeg kontakte dig? Har du ikke en mailadresse? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er nem at kontakte her på bloggen, da jeg tjekker hver dag :) Men ellers kan du også skrive til min e-mail som er knyttet hertil: agneskjoeller@gmail.com.

      Tak for interessen! (du kan også finde mig på facebook under 'Agnes Nail Art' hvor mine gamle designs ligger)

      Slet