søndag den 4. november 2012

Jack Skellington

Jeg fandt fik endelig taget et godt billede (fra min veninde Cecilies iPhone). Nu tør jeg tage lakken af, da jeg nu har fået ét billede af det... Glæd jer til på tirsdag, hvor jeg vil lave batman-negle! Altså negle med flagermus-ører. Dette er før set hvor det er lavet med falske negle, men jeg tester en metode så de ikke bliver så skarpe (da det nogle gange sker at jeg kradser folk med mine negle...). Metoden vil være bedre for neglene, fordi de ikke vil blive skadede under, og så er det også meget nemmere at fjerne igen. Men idag vil jeg bare lægge min nye Orly-lak på venstre hånd når Jack er væk, for jeg har den allerede på højre, og det ser fantastisk ud!

I finally got a great shot (from my friend Cecilie's iPhone). Now i dare to take off the polish when I had one good shoot... Look forward to tuesday, when I'll make batman-nails! -Nails with bat-ears. This is seen before on fake nails such as gel or acrylic nails, but I'll test an method where they won't be so sharp (because it often happens that I scratch people with my nails...). This method will be better to your nails because it won't damage them and it is easier to take of as well. But today I'll lay my new Orly-laquer on left hand when Jack's gone, because I already wear it on the right, and it looks amazing!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar