lørdag den 27. oktober 2012

Nowhere but UP




'Op' er helt klart en af mine yndlings animationsfilm, og fortjener selvfølgelig sit eget negledesign! Jeg har valgt at lave huset og ballonerne på hver sin negl, for jeg synes det fortjener mere plads! Jeg havde tænkt mig at lave spejder drengen Robert (på engelsk Russell) hængende i 3-4 balloner på pegefingeren, men dette blev desværre aldrig til noget pga for lidt tid. Derfor nåede jeg også kun at tage et billede på min macbooks webcam i skoletiden. Men vil meget gerne prøve igen, og så skal han nok komme med!


'Up' is defiantly one of my favorite animation-films, and deserves of course its own nail design! I've chosen to make the house and the balloons on separate nails, because I think I deserves more space. I wanted to do the young wilderness explorer Russell hanging in 3 or 4 balloons on my index finger, but unfortunately this never happened because I didn't have time for it. Which is also why I only got to take a snapshot on my macbook in class. But I really want to try again, and then I promise he will be there!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint :-)
    Og sikke et "sjovt" design ude i siderne på din blog!!

    Må jeg komme med et godt råd? Når vi skal kommentere på din blog så skal vi indtaste sådan en irriterende kode som ofte er svær at læse... Det kan du slå fra.
    Tryk på indstillinger -> indlæg & kommentarer. 3. nederst står der "Vis ordbekræftelse" den skal du ændre til nej :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Lisa :-)
    Det er hermed gjort! tak for tippet!

    SvarSlet