fredag den 26. oktober 2012

Doo-Be Doo Be Do Ba! Perry the platypus!

Jeg starter åbningen af min negleblog med et brag! Det kan ikke gøres bedre end med min yndlings superhelt (og must-have-kæledyret), næbdyret Perry! Jeg har længe villet have en blog men været bange for ikke at gøre det tit og grundigt nok til jeg vil få nogle seertal overhovedet. Men med Perrys hjælp, håber jeg det går :-) 

Jeg startede blidt ud med en side på facebook (Agnes Negle Design) for at prøve at lave det til en form for mindre indtægt ved at lave nail art til fester, konfirmationer mv. Dette gik helt i vasken, for det eneste de vil have er falske negle med fransk manicure, og selvom jeg har et UV-lampe og meget godt grej, er det ikke det job jeg havde håbet på. 

Konceptet med min side, som jeg håber vil gøre den attraktiv, er at jeg tager imod challenges i form af billeder af andre negle, tegneseriefigurer, temaer eller noget helt 4. Jeg finder selvfølgelig også på eget design eller egen inspiration, men det kunne være fedt at finde ud af om challenge-konceptet kunne startes op. Dette sker tirsdag: TuesdayChallenge! Jeg vil skrive på både dansk og engelsk, for at dele det med en større part af verden :-) Nyd Perrys temasang længere nede på indlægget!





I'm starting the opening of my new nailblog with a bang! This can't be done better than with my favorite superhero (and must-have-pet), Perry the platypus! For a long time now Iv'e wanted to make a blog, but I have been afraid not to do it often or well enough to get any viewers at all. But I hope Perry will help me :-)

I started out with a site on facebook (Agnes Nail Design) to try to make some kind of income by making nail art for parties, danish 'confirmations' etc. This failed, because all people wanted was false nails with french manicure, and even though I own a UV-lamp and other good tools,this wasn't the job I expected.

The concept of my side, which I hope will make it attractive, is that I take challenges in shape of pictures of already made nail art, action figures, themes etc. I'll of course make up my own design and inspiration, but it would be sweet to start up the challenge-concept. This happens every tuesday: TuesdayChallenge! I'm actually from Denmark, but I'll write on danish and english, to share my blog with a bigger part of the world :-)

Enjoy the wonderful theme song below!


3 kommentarer:

  1. Har sat mig som fast læser på din blog. :-) Håber du vil gøre det samme hos mig.
    http://missys-kiksede-negle.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Rigtig hjertelig velkommen i blogland Agnes :-) Jeg glæder mig til at se hvad du har på hjerte!

    SvarSlet
  3. Hvor er I søde piger!
    Nu kan jeg også begynde at læse jeres!
    Åh den der negle lir-side var virkelig et push :D

    SvarSlet